M 5111

ŘADA M5

85 kW (113 HP)

  • 113 k / 362 Nm, úsporný motor Kubota V3800-CR-TIEF4 Common Rail.
  • Převodovka 36V/36R, Eco Speed.
  • Univerzální traktor pro komunální sféru, zemědělství, ideální s čelním nakladačem.
  • Vyroben v Japonsku!
M 5111

Popis produktu

M 5111

Představujeme Vám novinku firmy Kubota, sérii M 5001, která zahrnuje modely M5091 a M5111. Tyto nové traktory byly přepracovány a v mnoha ohledech vylepšeny a vybaveny řadou nových funkcí:

Nový design, nová prostornější kabina s vylepšenou ergonomií pro ještě snadnější a pohodlnější ovládání, výkonné motory s vysokotlakým vstřikováním Common Rail pro čisté a úsporné spalování. Traktory M5001 se vyznačují vysokým výkonem, snadnou ovladatelností, úsporou paliva a nízkými emisemi.

Motory - elektronicky řízený vysokotlaký systém Common Rail (CRS), ve spojení s 4-ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování (E-CDIS) nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Motory byly speciálně navrženy pro použití v zemědělských traktorech.

Filtr pevných částic (DPF) a diesel oxidační katalyzátor (DOC) snížují škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy. Constant RPM Management u motorů traktorů série M 5001 je elektronický systém automatického nastavení konstantních otáček. Po jeho zapnutí motor udržuje konstantní navolené otáčky i při změně zatížení.

Plně synchronizovaná 6-stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebné při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimiž traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad, včetně plazivých rychlostí. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. M5091 a M5111 jsou vybaveny zámkem převodovky samostatnou pákou při parkování. Vícelamelová mokrá spojka zaručuje dlouhou životnost.

Novinkou u traktorů M5001 je elektrohydraulický reverz, který umožňuje ještě snadněji než dříve změnu směru jízdy vpřed a vzad. Páka reverzoru je umístěna na sloupku volantu ve snadném dosahu obsluhy. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.

Nově navržená kabina série M5001 byla zcela přepracována. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Nově přibylo i panoramatické střešní okno. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Oproti předchůdci sérii M60 je kabina širší o 18 cm. Díky tomu je jízda pohodlná i ve dvou. Standardně je dodávána klimatizace a se 6ti nastavitelnými výdechy v přístrojové desce lze snadno dosáhnout optimálního proudění vzduchu. Brzdný systém - traktory Kubota jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.

Hydraulika - traktory série M60 jsou vybaveny hydraulickým čerpadlem o výkonu 64.4 l/min při tlaku 196 bar. "Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4.100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky." Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit na 3 + ventil s regulací průtoku.

Samosvorný diferenciál - standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.

Přední náprava - pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače.

Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 4,2 m a velké světlé výšky stroje.